החזר מס שבח – שאלות תשובות

החזר מס שבח – שאלות תשובות

רבים מהציבור אשר ביצעו עסקאות בתחום המקרקעין מודעים לכך שהם יכולים לקבל החזר מס שבח, אך לא יודעים כיצד. המומחים של אתר הגנה פיננסית עונים על כל השאלות.

מהו מס שבח?

מס שבח הוא התשלום שיש להעביר לרשויות המיסים בגין הרווח שנוצר כתוצאה מההפרש בין שווי רכישת הזכויות במקרקעין לבין שווי מכירתה. תשלום מס השבח מתבצע בכל מצב שבו נוצר רווח ממכירת מקרקעין או זכויות במקרקעין כגון דירות מגורים, בניינים, שטחים חקלאיים וכו'.

מהם הפרמטרים לקבלת החזר מס שבח?

על מנת לקבל החזר מס שבח יש ראשית להתייעץ עם חברה אשר מתמחה בתחום, ואשר יודעת האם אתם עומדים בכל הפרמטרים להחזר מס שבח. חשוב לדעת כי החזר מס שבח ניתן ע"פ פקודת חוק מיסוי מקרקעין רק לאדם פרטי, ולא לחברות וארגונים. באמצעות אתר הגנה פיננסית אשר מופעל על ידי מיטב המומחים והידע בתחום החזרי המס לשכירים בישראל ניתן לקבל מידע אודות מיצוי הזכויות המגיעות לכם בהקשר לנושא של החזר מס שבח. באמצעות המומחים של האתר תוכלו להיעזר בשאלון אינטראקטיבי, וזאת על מנת לדעת באופן המהיר והיעיל ביותר האם אכן אתם עומדים בקריטריונים של החזר מס בגין מס שבח.

כיצד מחושב מס שבח?

חישוב מס שבח מתבצע ע"י חישוב לינארי, אשר מתחלק בין השנים שלפני שנת 2014, אז שונה החוק ואחרי שנת 2014. אחוז מס השבח עומד על כ – 25%, והוא משולם כאמור לרשות המיסים.

כיצד ניתן לקבל החזר מס?

 

חוק מיסוי המס בגין עסקאות מקרקעין מאפשר לתקן את שומת המס בתוך מסגרת של זמן של ארבע שנים לכל היותר, גם באופן רטרואקטיבי, כל עוד לא חלה תקופת התיישנות הקבועה בחוק. על מנת להתחיל בהליך יש להגיש בקשה להחזר מס שבח לרשויות המיסוי, שומת המס נפתחת ונבחנת בהתאם לבקשה ולתנאים להפחתת שיעור המס או קבלת פטור. במידה והמבקש אכן עומד בקריטריונים רשות המיסים תאשר את קבלת החזר מס שבח. חשוב לציין בנקודה זו כי מדובר בהליך אשר רוב האנשים אינם יודעים לבצע, זאת מתוך אי הבנה בתחום אשר הוא מורכב מאוד ודורש ידע פיננסי. לכן, באמצעות אתר הגנה פיננסית ניתן לקבל מידע אודות האם אכן אתם עומדים בקריטריונים כמו גם לעבוד עם עורכי דין מהשורה הראשונה בארץ בתחום המיסוי, אשר יידעו ללוות אתכם לכל אורך ההליך באופן צמוד וכן יבצעו את כלל הפעולות הנדרשות על מנת שגם אתם תוכלו לקבל החזר מס שבח באופן יעיל, מהיר ואשר יכניס לכיסכם החזרים שיכול להיות שאפילו לא ידעתכם שזה מגיע לכם. למה אתם מחכים? פנו בהקדם לצוות האתר והתחילו בתהליך שבסופו תקבלו החזר מס שבח המגיע לכם מתוקף החוק.

למידע נוסף: https://www.hagana.co.il

החזר מס שבח
אהבתם?
שתפו עם החברים!
תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם כתבה אצלנו באתר ?
כתבות אחרונות
מאמרים נוספים
שאולי תאהבו