ייעוץ משכנתא – צעד שלא כדאי לוותר עליו

ייעוץ משכנתא

ייעוץ משכנתא – צעד שלא כדאי לוותר עליו

אחרי כל כך הרבה דילמות ומחשבות הגעתם למסקנה שעכשיו גם אתם רוצים לקנות דירה? אומנם הבנתם שהשוק בישראל מאוד יקר וכי לא פשוט לעמוד במחירים אבל אתם בכל זאת מוכנים ורוצים לעשות את הצעד? אם כך, אין ספק שאתם צריכים לבדוק איך תעשו זאת. זה שיש הרבה רצון להורים שלכם וזה שהם יוכלו לעזור לכם זה טוב ויפה, אבל ברוב המקרים זה לא יבוא על חשבון המשכנתא. רוב האנשים בסופו של דבר כן מוצאים את עצמם פונים אל הבנק או אל גופים אחרים ובודקים איזו הלוואה באמת ניתן יהיה לקבל. זה נשמע לכם מוכר וגם אתם מרגישים אבודים? אתם לא בטוחים מה האינטרסים של כל אחד מהצדדים ואתם לא יודעים איך להתמודד עם העניין? אם כך, עכשיו זה הזמן הנכון לקבל ייעוץ משכנתא והאמת היא, שאתם לא יכולים אפילו לתאר לעצמכם כמה זה יעזור לכם.

הבנק לא באמת חושב עליכם והגיע הזמן שתבינו זאת

חשוב שתדעו שייעוץ משכנתא הינו שירות שגם הבנק עצמו מציע ולא רק חברת שקוף. ממש כפי שיש בנקאים שיחתימו אתכם בסופו של דבר על המשכנתא, כך יש גם נציגים שהתפקיד שלהם, לכאורה, הוא להקשיב לצרכים ולבקשות שלכם וכך למעשה להתאים לכם את המסלול הטוב ביותר. אם זאת, יש נקודה אחת חשובה שאתם לא יכולים להרשות לעצמכם לשכוח והיא: העובדה שהבנק דואג לאינטרסים שלו לפני הכול. זה אומר שאומנם הלקוח רוצה לקחת את מסלול המשכנתא שבו הריבית תהיה הכי נמוכה, אבל הבנק בדרך כלל לא יספר לו בכלל על מסלול כזה, כי הבנק רוצה שהלקוח ישלם כמה שיותר. לכן, כאשר מדברים על ייעוץ משכנתא שבאמת יכול להיות יעיל, עדיף לקחת בחשבון גורמים חוץ בנקאיים שכן אז ההסתברות שהם באמת ידאגו לאינטרסים שלכם תגדל.

ממי כדאי לבקש ייעוץ כזה?

ייעוץ משכנתא הינו שירות שהרבה גופים נותנים היום לאזרחים אך לא בכל מקום תקבלו את הכי טוב שיש. לכן, אם אתם יכולים לעשות כמה בירורים ולבדוק דבר או שניים אודות הגורם שעתיד לכם את הייעוץ, זה עדיף. ייעוץ משכנתא צריך להינתן על ידי חברה שעובדים בה אנשים מקצועיים, שלמדו את התחום ושיש להם אישור לתת לכם ייעוץ בנושא. אין כאן שום מקום לפשרות כי אם יש משהו שאפשר לומר על משכנתא, זה שההלוואה הזאת אחר כך תלווה אתכם כמעט לכל החיים. לכן, אם ניתן לקבל ייעוץ משכנתא מגורם רציני ומומלץ, מדוע שתתפשרו על פחות מזה?

האם ייעוץ כזה עולה כסף?

התשובה היא כמובן כן, כי מי ייתן לכן ייעוץ בתחום הזה מבלי לקבל משהו בתמורה? עם זאת, ואפילו אם לרגע חשבתם לוותר על ייעוץ משכנתא כדי לחסוך קצת כסף, כדאי שתדעו שזה לא מומלץ. חשוב להבין שהרבה פעמים הייעוץ הוא זה שיוכל לשנות את המצב ולעזור לכם לעשות סדר בדברים ולכן יש לו משמעות אדירה. אתם תראו שבסופו של דבר, אחרי שתבינו מי נגד מי, השד לא יהיה כל כך נורא וגם אתם, כמו אחרים, תמצאו את מסלול המשכנתא המושלם עבורכם.

אהבתם?
שתפו עם החברים!
תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם כתבה אצלנו באתר ?
כתבות אחרונות
מאמרים נוספים
שאולי תאהבו