במה כדאי להשקיע את הכסף שלכם בחוויות או בקניות

בוא נדמיין לרגע סיטואציה בראש: אתם האנשים העשירים בעולם, כסף לא היווה ולא יהווה בעיה בחייכם אף פעם. נשאלת השאלה הגדולה- האם אתם רוצים להשקיע את כלל הכסף שלכם בחוויות שאותם תזכרו לכל החיים? או שמא עדיף לכם להוציא את הכסף שלכם על קניות?
במאמר הקרוב אנו נסקור את השאל הזו משני צדדי המשוואה- האם התשובה הנכונה היא חוויות, או שמא בכלל מדובר בקניות? או האם אין תשובה מוחלטת לשאלה?
מוכנים? יוצאים לדרך!

נשים עושות קניות

קניות- האם זה מקור האושר שלנו?

נתחיל מהצד הראשון של המשוואה- קניות. האם למעשה כדאי להשקיע את הכסף שלכם בקניות ולא בחוויות. אין מישהו מאיתנו שלא היה רוצה שתהייה לו את האפשרות לקנות כל דבר שיעלה על רוחו- החל מרכב חדש, בית חדש, סלון חדש או מלתחת בגדים חדשה לגמרי. אין ספק וכולם יעידו, שמדובר בפריווילגיה וחלום של כל אחד ואחד. אך האם קניות עדיפות על חוויות? חוששני שלא. את הקניות ניתן להקביל למשהו חומרי. משהו חומרי, הוא לאו דווקא משהו שיישאר וילווה אותנו לכל החיים- בין אם מדובר ברכב (שבזמן מסוים כבר לא יהיה יעיל או שימושי), בבגדים (הבלאי יעשה את שלו) או בכל דבר כזה או אחר. קניות הן ללא ספק אושר עילאי לכל אחד ואחת מאיתנו, במיוחד כאשר לא מגבילים אותנו- אך כשמעמידים אותן אל מול חוויות בלתי נדלות, אין עוררין על כך שהחוויות מנצחות. מדוע?

חוויות- מקור האושר האמיתי?

כפי שכבר ציינו קודם לכן, חוויות הן ללא ספק משהו בלתי נשכח. מדובר באירועים, אנשים או סיטואציות שנזכרות ונטמעות לנו בזיכרון לאורך הרבה מאוד שנים (בניגוד לקניות). נוכל להמחיש זאת בצורה הטובה ביותר על ידי אירועים. אירועים ללא יוצא מן הכלל, הם ימים מרגשים וחשובים בחייו של כל אדם ואדם. באירוע אנו נחשפים לשני צדדי המשוואה- בין אם מדובר בקניות (במובן כזה או אחר קניות באות לידי ביטוי באירוע בקבלת המתנות של חתן השמחה) ובין אם מדובר בחוויות (נצירת הרגעים החשובים והיפים מתוך האירוע). אחרי שבוע, חודש או שנה, סביר להניח שמה שנזכור זה את החוויות מהאירוע ופחות את מה שיוסי, דנה או מוטי הביאו לנו.

השתמשנו באירוע כדוגמא להמחשה, מכיוון שלא מעט אנשים מתלבטים אם להשתמש בכסף שלהם לטובת קניות אישיות או לטובת הקמת אירוע שינצור את הרגעים והחוויות היפות ביותר.
אם אתם בין האנשים שמתלבטים- הרשו לנו לעזור לכם. כנסו לכתובת https://idans.co.il , התרשמו מהאפשרויות הרבות שעומדות לפניכם על מנת להוציא אירוע מושלם- ואנו מבטיחים לכם שתגיעו למסקנה לבד. כמו כן, תוכלו להתרשם מגלריית התמונות של אירועים קודמים ולהבין שאכן חוויות מנצחות קניות!

אהבתם?
שתפו עם החברים!
תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם כתבה אצלנו באתר ?
כתבות אחרונות
מאמרים נוספים
שאולי תאהבו