חושבים לרכוש נכס בארץ זרה? את זה כדאי לכם לקרוא

אין ספק כי רכישה של נכס בארץ זרה מצריכה מחקר שוק מעמיק וכן קבלת החלטה בכובד ראש, ואנחנו כאן עם הטיפים החשובים ביותר כך שתוכלו להיות בטוחים שעשיתם את העסקה הטובה ביותר בחייכם.

השקעה ברכישה של נכס בחו"ל – מה חשוב לדעת?

ישראלים אשר ברשותכם סכום כסף נזיל תוהים לעצמם מה נדרש מהם בכדי לבצע השקעה של רכישה של נכס נדל"ן בחו"ל. מדובר באפיק אשר זוכה להתעניינות עצומה בשנים האחרונות, זאת לאור העובדה כי שוק הנדל"ן הוא שוק יציב מאוד אשר מניב תשואה נאה. המומחים של חברת נדל"ן גרמניה, החברה המובילה כיום בענף הנדל"ן בגרמניה ובחו"ל מציגים לכם כאן טיפים מעולים שלא כדאי לפספס, כך שתוכלו להיות בטוחים שעשיתם בחירה נכונה ומשתלמת:

בית וכסף

  • תקציב – כיום על מנת לבצע השקעה בנכס נדל"ן בחו"ל נדרש מכם להשקיע סכום כסף מינימלי, וזאת לאור העובדה כי ניתן לקבל תנאי מימון נוחים מאוד מבנקים ברחבי העולם. הסכום ההתחלתי אשר ברשותכם חייב להיות נזיל, ולעמוד על 300 אלף ₪ לפחות.
  • לקיחה של עו"ד – ביצוע רכישה של נכס בחו"ל מצריך פרוצדורות משפטיות לא פשוטות, הן מול הרשויות והן מול השוכרים. על כן, חשוב מאוד לבצע התקשרות עם עו"ד אשר מתמחה בתחום ואשר יעניק לכם ליווי משפטי לכל אורך הדרך, בשקיפות מלאה ותוך חשיבה על טובתכם האישית, תוך מתן מידע מלא לכל אורך התהליך.
  • לוקיישן – בטרם אתם מבצעים רכישה של נכס נדל"ן חשוב מאוד לבדוק את האזור בו אתם רוכשים, האם הוא אזור בעל ביקוש גבוה? איזו אוכלוסייה מתגוררת שם? מהי התשואה השנתית? מדובר בפרטים קריטיים, וזאת משום שהלוקיישן הוא המרכיב המרכזי אשר יקבע האם רכשתם נכס אטרקטיבי, או שמא מדובר בפלופ אשר יוביל אתכם לתסבוכת כלכלית.
  • מיסים – השקעה של נכס נדל"ן מחייבת היכרות מעמיקה עם חוקי המיסים של כל מדינה, כאשר ישנן מדינות אשר מדיניות המיסוי שלהן מקלות בצורה משמעותית על משקיעים זרים. חשוב לזכור כי לא מעט פעמיים נדרש לשלם בעבור מיסים למדינה וכן לעיר בה רכשנו את הנכס, ולכן בדקו היטב כי המיסים אותם תצטרכו לשלם (גם לרשויות המס בארץ) אכן משתלמים לכם, בטווח הקצר והארוך.
  • ליווי של חברה מקצועית – חשוב לזכור כי רכישה של נכס נדל"ן מחייבת עבודה עם חברה מקצועית, ולא באופן עצמאי. הסיבה לכך היא שחברה מקצועית מכירה את תנאי השוק ויכולה להציע לכם נכסים אטרקטיביים במחירים אשר מותאמים לתקציב שלכם, כמו גם תנאי מימון נוחים מאוד בכדי להשלים את העסקה. חברה כזו היא חברת נדל"ן גרמניה, ואנו מזמינים אתכם להצטרף אלינו ולנצל את ההזדמנות. למידע נוסף – https://nadlan-germany.co.il.
אהבתם?
שתפו עם החברים!
תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם כתבה אצלנו באתר ?
כתבות אחרונות
מאמרים נוספים
שאולי תאהבו