משכנתא שכדאי לקחת להחלפת הדירה הישנה

 משכנתא שכדאי לקחת להחלפת הדירה הישנה

נמאס לכם מהדירה הישנה שלכם? בכל פעם כשאתם מזמינים אורחים אתם מתביישים בבית שלכם? הדירה קטנה מידי ביחס לבני המשפחה? אם כך, יכול להיות שעכשיו זה הזמן לקנות דירה חדשה. אם מה שמטריד אתכם זו השאלה איך תוכלו למממן את הדברים ומה יקרה אם תמצאו דירה לפני שתמכרו את הנכס שלכם, דעו שאתם לא לבד. הרבה אנשים היו מוטרדים מהעניין הזה אך האמת היא, שלבנקים יש פתרון נפלא בימינו עבור מצבים כאלה. הפתרון עונה לשם משכנאת בלון ולכן בהחלט כדאי שתדעו גם אתם שהאופציה הזאת קיימת. משכנתת בלון הינה סוג של הלוואה שהיא מימון ביניים, שכן תקבלו אותה כדי לקנות את הנכס החדש עד שתמכרו את הנכס שלכם. בדרך כלל את ההלוואה תוכלו להחזיר אחרי שנתיים כך שהיא נותנת לכם מרווח זמן למכור את הנכס הישן.

האם הריבית תהיה גבוהה?

כמובן שכאשר מדברים על משכנתא, בין אם מדובר על משכנתא רגילה ובין אם מדובר על משכנתת בלון, יש לבדוק גם את הריביות. אתם הרי לא מחזירים רק את הסכום שהבנק נותן לכם אלא גם את הריבית שהוא דורש ולכן חשוב שתבדקו מראש לאיזה מסלול אתם נכנסים וכמה ריבית תשלמו. שימו לב גם לעובדה שהרבה פעמים, אפילו אם תחתמו על משנתת בלון לתקופה מסוימת, תהיה לכם אפשרות לסיים את ההלוואה עוד לפני הזמן בלי לשלם עמלה. עם זאת, לא תמיד זה המצב ולכן חשוב לבדוק את הדברים לעומקם.

בית גדול

 יועצים מקצועיים לליווי התהליך

בין אם אתם חושבים לקחת היום משכנתא ראשונה ובין אם אתם רוצים לקחת הלוואה לצורך קניית דירה נוספת, יש דבר אחד שלא כדאי שתוותרו עליו והוא: הייעוץ המקצועי. זה נכון שתוכלו לפנות אל הבנק שלכם ולבקש ייעוץ מאנשי המקצוע שמחכים לכם שם, אבל חשוב לזכור דבר אחד חשוב: הבנק לא חף מאינטרסים. האינטרס של הבנק, בסופו של דבר, הוא שתשלמו הרבה יותר כסף וריבית גבוהה. לכן בכלל לא בטוח שכדאי יהיה להסתמך דווקא על ייעוץ מהבנק אלא עדיף לחשוב על ייעוץ פרטי. אין ויכוח על כך שייעוץ פרטי הרבה פעמים יוכל לעלות לכם לא מעט כסף אבל מצד שני, חשוב לזכור שייעוץ כזה יחסוך לכם בעתיד. לכן, אם אתם רוצים לעשות עסקה טובה ולצאת כמה שיותר מרוצים אנחנו ממליצים לכם לבחור כבר עכשיו את היועצים הכי טובים בעירכם.

מעוניינים לקרוא על החזרי מס לחצו כאן

 

אהבתם?
שתפו עם החברים!
תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם כתבה אצלנו באתר ?
כתבות אחרונות
מאמרים נוספים
שאולי תאהבו