האם עדיף לעבוד ממשרד פרטי או ממתחם עבודה משותף?

בעולם העסקים של היום, יש כאלו המעדיפים לעבוד בגישה הישנה והמסורתית בה העבודה נעשית במשרד פרטי של החברה, יחד עם שאר העמיתים לעבודה העוסקים בתחום זה. מצד שני, יש כאלו המעדיפים לעבוד בגישה צעירה וחדשנית, במתחמי עבודה משותפים לצד אנשים שאינם לאו דווקא בעלי מקצוע משותף.

מתחמי עבודה משותפים הם דבר נהדר עבור סוגים רבים של עסקים מכיוון שהם מקטינים את עלויות הנדל"ן המסחריות ומונעים את הצורך בהוצאות כמו היבנות חלל ואיוש נוסף. חללי משרדים חסומים רבים מגיעים עם פקידי קבלה משלהם כדי לענות לשיחות טלפון ויש להם צוותי טכנולוגיה משלהם שיטפלו בהתקנה ופתרון בעיות טק. אתה עלול להיתקל בעובדים ובחברות אחרות שמשכירות שטח בסביבה זו, אך שטחי משרדים משותפים מאפשרים גם פרטיות רבה.

סוגים שונים של מתחמי עבודה משותפים אלה מלאי חיים ומלאי אנרגיה, אבל זה אומר גם שלעיתים הם יכולים להיות מרעישים ומסיחי דעת במהלך העבודה. כאן בדרך כלל תוכלו למצוא אנשים רבים החולקים מרחב שיתופי פעולה פתוח עם כמה חדרים ומשרדים פרטיים הזמינים לשימוש בתשלום נוסף.

אז מה עדיף? עבודה ממשרד פרטי או ממתחם עבודה משותף, הנה כמה יתרונות וחסרונות לכל אחד

היתרונות של משרד פרטי

אם אתה זקוק פרטיות שלך על מנת לבצע את העבודה כנדרש, עליך לבחור במשרד פרטי. במתחמי עבודה, אתה תשב ליד חברים אחרים בחלל ותהיה חלק משיחות טלפון שלהם בלי שתתכון לכך או שתצטרך ללכת לחדר נפרד. משרדים אישיים הם יותר פרטיים. בנוסף לכך, הוא גם שלך. אתה מנהל אותו כמו שאתה בוחר ולא כפוף (יותר מדי) לנהלים של אחרים.

החסרונות של משרד פרטי

החיסרון בפרטיות זו הוא שתפספס את כל הזדמנויות הרשת והשיתוף. משרד פרטי יוצר קיבעון שמכריח אותך להישאר בו לתקופה ארוכה מה שמקטין את היצירתיות שלך ועלול, במידה מסוימת, לפגוע במינוף העסק שלך.

מתחמי עבודה משותפים

היתרונות של מתחמי עבודה משותפים

מתחמי עבודה משותפים אידיאליים לסיעור מוחות, מפגשי צוות ופרויקטים משותפים. הם חללי עבודה מלאי חיים ואנרגיה, שיכולים להיות בדיוק מה שאתה צריך כדי להשיק רעיון חדש או למצוא לקוח או שותף חדש.

חללי עבודות משותפים הם מקומות חברתיים עם חדרי "מנוחה" ציבוריים, שולחנות ישיבות ארוכים וקהילה של עמיתים יזמים. מקומות אלה יכולים לעזור לך להשיג את שמך "שם בחוץ" אם אתה מנסה להרחיב את העסק שלך ואם אתה יוצר קשרים חברתיים נכונים. בדרך כלל הם מציעים גישה לציוד משרדי, אינטרנט אלחוטי מהיר, שירותי תמיכה טכנית ושירותים עסקיים אחרים. כמה חללים לעבודה מאפשרים לך לשלם לפי שעה, וזה נחמד אם אתה זקוק רק לגישה לחלל על בסיס מזדמן מאוד.

מתחמי עבודה משותפים

חסרונות מתחמי עבודה משותפים

זה יכול להיות קשה מאוד לבצע עבודה או לשמור על ריכוז קבוע בסביבת מתחמי עבודה משותפים. לעתים קרובות, האינטרנט במקומות העבודה אינו מהיר ככל שמפורסם בגלל מספר האנשים המשתמשים בו זמנית, ואתה עלול לשלם עבור מגוון רחב של שירותים שאתה אפילו לא מנצל אותם כאן.

אהבתם?
שתפו עם החברים!
תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם כתבה אצלנו באתר ?
כתבות אחרונות
מאמרים נוספים
שאולי תאהבו